25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 29 Μαρτίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

  • ΤΕ σελ.30-31

Ιστορία

  • “Ο Πύρρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου” ΒΜ σελ.110-112, ΤΕ σελ.44

Λογοτεχνική Ώρα

  • “Τρελαντώνης”, Πηνελόπη Δέλτα

Αγγλικά

  • Grammar p.58,60,61
  • Student’s book p.78-79

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

  • Προβλήματα στο πράσινο (να τα γράψετε στο τετράδιο):
  1. Ο Θανάσης έχει 4,60€. Έχει 2€ περισσότερα από την Κατερίνα και 50 λεπτά λιγότερα από τον Νίκο. Πόσα χρήματα έχει το κάθε παιδί;
  2. Ένας επιχειρηματίας πήρε από την τράπεζα 48 χαρτονομίσματα των 500€, 65 χαρτονομίσματα των 200 € και 75 χαρτονομίσματα των 100 €. Πόσα χρήματα πήρε συνολικά;
  3. Ένας κινηματογράφος την πρώτη εβδομάδα προβολής μιας νέας ταινίας έκοψε 3.683 εισιτήρια. Τη δεύτερη εβδομάδα έκοψε 396 λιγότερα από την πρώτη εβδομάδα.
    α. Πόσα εισιτήρια κόπηκαν συνολικά τις δύο εβδομάδες;
    β. Αν κάθε εισιτήριο κόστιζε 8 ευρώ, πόσα ήταν τα έσοδα του κινηματογράφου από τις
    πωλήσεις των εισιτηρίων και τις δύο εβδομάδες;

Ιστορία

  • Μαθαίνετε τα υπογραμμισμένα ΒΜ σελ.110-111 (αφού κάνετε μια ανάγνωση όλο το μάθημα).

Λογοτεχνική Ώρα

  • Διαβάζετε μέχρι και το κεφάλαιο “Μπαρμπαγιάννης Κανατάς”
  • Μέχρι τη Δευτέρα να έχετε φτιάξει μια ζωγραφιά σχετική με όσα έχουμε διαβάσει μέχρι τώρα απ’ το βιβλίο. Προσέχετε να είστε σε θέση να εξηγήσετε σε όσους δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο, τι δείχνει η ζωγραφιά σας.

Αγγλικά

  • Grammar p.60 (διάβασμα το πινακάκι), p.61 (ex.4), p.62 (ex.7)
  • Workbook p.41 ex.4,5
  • Companion p.29 5a.1,2,3,4,6,8,10-16

Παρατηρήσεις

  • Όσοι συμμετέχουν στο διεθνή μαθηματικό διαγωνισμό “Καγκουρό” να βρίσκεστε στο σχολείο το Σάββατο (30/03) από τις 08:40. Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στις 10:30.
  • Να ελέγξετε τα ευρετήριά σας και να διορθώσετε τα λάθη που σας υπογράμμισα.
Κλείσιμο Μενού