Δ Δημοτικού - 26 Φεβρουαρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Θεωρία στο μπλε
- ΤΕ σελ.23-25
- ΒΜ σελ.88 ασκ.7
Μαθηματικά
- Φυλλάδιο 5ης Ενότητας σελ.5
- ΒΜ σελ.86 ασκ.1
Γαλλικά
- Ανάγνωση κεφ.4 μαθ.2
- Η άρνηση και “πώς είναι αυτός” σελ.41 (βιβλίο)
- ασκ.3 σελ.41 (βιβλίο)
- το ρήμα “είμαι” σελ.41 (βιβλίο)
- προφορική άσκηση σελ.41 (βιβλίο)
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Άσκηση στο μπλε (ΒΜ σελ.89-90 Γραμματική Αναγνώριση στις κυκλωμένες λέξεις)
- Πολύ καλό διάβασμα θεωρία από μπλε και από ΒΜ σελ.91
Μαθηματικά
- ΒΜ σελ.86-87 ασκ.2,3
Γαλλικά
- Επανάληψη λεξιλόγιο κεφ.4 μαθ.2 από “πως είναι αυτός” μέχρι “συμπαθητικός” (φυλλάδιο)
- ασκήσεις σελ.30,31,32 (τετράδιο)
- Ανάγνωση “το ζώο μου” (φυλλάδιο)
Παρατηρήσεις
- Σήμερα απουσίαζε η δασκάλα των Γερμανικών και συνεπώς δεν πραγματοποιήθηκε το συγκεκριμένο μάθημα.
- Παρακαλώ να ολοκληρώσετε τη λογοτεχνική σελίδα μέχρι την Παρασκευή (για το βιβλίο μας “ο μάγος του Οζ”)
- Να έχετε γραμμένα στην τελευταία σελίδα και των δύο μπλε πως κάνουμε γραμματική αναγνώριση.