25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 21 Μαΐου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Επαναληπτικό Φυλλάδιο Β΄ τεύχους (ολοκληρώθηκε)
  • Επαναληπτικό Φυλλάδιο Γ΄ τεύχους ασκ.1-10 (δεν ελέγχθηκαν όλες)

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ασκήσεις στο μπλε
  1. Αναγνωρίζω το είδος του λόγου (ευθύς ή πλάγιος) και τον μετατρέπω στο άλλο είδος: α) Η γριά κυρία μας ρώτησε που πάμε κι εμείς απαντήσαμε πως δεν ξέραμε. β) “Πού πήγαν τα παιδιά;” ρώτησε ο ποντικός. “Τα έστειλα για ψώνια”, απάντησε η γυναίκα του.
  2. Σχηματίζω παθητικές μετοχές από τα ρήματα: αγαπώ, νικώ, απορώ, ψήνω, εκπαιδεύω, κατεβαίνω, αγχώνω, κερδίζω, ζωγραφίζω, σκάβω.
  3. Γραμματική αναγνώριση σε όλες τις λέξεις της πρότασης: Οι μαθητές κουράστηκαν πηγαίνοντας στον όμορφο καταρράκτη.

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ να φέρετε τα χρήματα (7,80 ευρώ) για το λογοτεχνικό μας “Τα Ψηλά Βουνά”.
  • Μιας και ζεσταίνουν οι μέρες από δω και πέρα, να θυμάστε να έχετε μαζί καπέλο και μία ακόμα μπλούζα σε περίπτωση που ιδρώσετε.
  • Σήμερα πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο φορέα διαχείρισης Βιστωνίδας-Ισμαρίδας για να παρακολουθήσουμε πρόγραμμα με θέμα την Βιοποικιλότητα. Για αυτό το λόγο δεν πραγματοποιήθηκαν τα μαθήματα των Μαθηματικών,  Γαλλικών/Γερμανικών και της Πληροφορικής.
  • Αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης θα κάνουμε λογοτεχνική ώρα.
Κλείσιμο Μενού