Δ Δημοτικού - 21 Μαΐου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Επαναληπτικό Φυλλάδιο Β΄ τεύχους (ολοκληρώθηκε)
- Επαναληπτικό Φυλλάδιο Γ΄ τεύχους ασκ.1-10 (δεν ελέγχθηκαν όλες)
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Ασκήσεις στο μπλε
- Αναγνωρίζω το είδος του λόγου (ευθύς ή πλάγιος) και τον μετατρέπω στο άλλο είδος: α) Η γριά κυρία μας ρώτησε που πάμε κι εμείς απαντήσαμε πως δεν ξέραμε. β) “Πού πήγαν τα παιδιά;” ρώτησε ο ποντικός. “Τα έστειλα για ψώνια”, απάντησε η γυναίκα του.
- Σχηματίζω παθητικές μετοχές από τα ρήματα: αγαπώ, νικώ, απορώ, ψήνω, εκπαιδεύω, κατεβαίνω, αγχώνω, κερδίζω, ζωγραφίζω, σκάβω.
- Γραμματική αναγνώριση σε όλες τις λέξεις της πρότασης: Οι μαθητές κουράστηκαν πηγαίνοντας στον όμορφο καταρράκτη.
Παρατηρήσεις
- Παρακαλώ να φέρετε τα χρήματα (7,80 ευρώ) για το λογοτεχνικό μας “Τα Ψηλά Βουνά”.
- Μιας και ζεσταίνουν οι μέρες από δω και πέρα, να θυμάστε να έχετε μαζί καπέλο και μία ακόμα μπλούζα σε περίπτωση που ιδρώσετε.
- Σήμερα πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο φορέα διαχείρισης Βιστωνίδας-Ισμαρίδας για να παρακολουθήσουμε πρόγραμμα με θέμα την Βιοποικιλότητα. Για αυτό το λόγο δεν πραγματοποιήθηκαν τα μαθήματα των Μαθηματικών, Γαλλικών/Γερμανικών και της Πληροφορικής.
- Αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης θα κάνουμε λογοτεχνική ώρα.