Δ Δημοτικού - 20 Μαΐου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Επαναληπτικό Φυλλάδιο Β’ τεύχους ασκ.1-12
Μαθηματικά
- ΤΕ σελ.18-19
- “Γνωρίζω και διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 1.000.000” ΒΜ σελ.118 (αριθμογραμμή), σελ.119 (εργασίες 1,3), σελ.121 (εργασία)
Μελέτη Περιβάλλοντος
- “Νέοι δρόμοι επικοινωνίας και ενημέρωσης”, “Γινόμαστε μικροί ερευνητές” ΒΜ σελ.142-148
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Ασκήσεις στο μπλε:
- Κλίνω τις συνεκφορές: ο δίκαιος δήμαρχος, η χρήσιμη συμβουλή, το μεγάλο κατάστημα
- Χρονική αντικατάσταση τα ρήματα: πλένεστε, θυμάσαι
- Κλίνω σε όλα τα πρόσωπα τα: έχω μαζέψει, είχα μαζευτεί
Μαθηματικά
- Ασκήσεις στο πράσινο:
- Βρίσκω τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό των παρακάτω: 209.899, 306.000, 518.010, 807.900, 701.999, 623.599
- Γράφω το δεκαδικό ανάπτυγμα των αριθμών: 420.013, 708.106, 211.050, 1.003.090 (π.χ. 342.700= 3×100.000 + 4×10.000 + 2×1.000 + 7×100)
- Βρίσκω στο περίπου (με το μυαλό): το μισό του 901.300, το διπλάσιο του 248.006, το τριπλάσιο του 150.316, το μισό του 602.510, το μισό του 822.020
Παρατηρήσεις
- Παρακαλώ να φέρετε τα χρήματα (7,80 ευρώ) για το λογοτεχνικό μας “Τα Ψηλά Βουνά”.
- Μιας και ζεσταίνουν οι μέρες από δω και πέρα, να θυμάστε να έχετε μαζί καπέλο και μία ακόμα μπλούζα σε περίπτωση που ιδρώσετε.
- Στο μάθημα των Μαθηματικών η Ενότητες 8 και 9 θα γίνουν περιληπτικά (θα γίνει επιλογή ασκήσεων) λόγω πίεσης χρόνου.
- Στον προγραμματισμό του μηνός υπήρξε μία λάθος ενημέρωση. Η εκδρομή στο φορέα διαχείρισης Βιστωνίδας-Ισμαρίδας με θέμα την Βιοποικιλότητα είναι για την τάξη μας και είναι για αύριο. (Δε θα πραγματοποιηθεί μόνο το μάθημα Γαλλικών/Γερμανικών, όλα τα υπόλοιπα κανονικά.)
- Λόγω απουσίας της δασκάλας, δεν πραγματοποιήθηκε το μάθημα των Θρησκευτικών και κάναμε ώρα απλής Μελέτης στη θέση τους.