25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 20 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Διαγώνισμα 9ης Ενότητας
  • “Παιχνίδια με τις λέξεις” ΒΜ σελ.82-84

Ιστορία

  • Επανάληψη στα Κεφάλαια 25-29

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • “Πολλά επαγγέλματα, ένα προϊόν” ΒΜ σελ.99-101
  • ΤΕ σελ.34,35,37

Αγγλικά

  • Grammar p.49-50 (Comparative), p.51-52 (Superlative)

Γαλλικά

  • Ανάγνωση κεφ.4 μαθ.1,2
  • ψηφιακό βιβλίο διαλόγους κεφ.4 μαθ.2 “πως είναι”
  • ασκ.1,2 σελ.40 (βιβλίο)
  • το ρήμα “είμαι” σελ.47 και άσκηση

Γερμανικά

  • Kursbuch s.47, 48 (13a), s.49 (15)

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Αντιγραφή και Ορθογραφία ΒΜ σελ.82 τους τέσσερις τελευταίους στίχους του ποιήματος.
  • ΒΜ σελ.84 ασκ.4 (μια παράγραφο χρησιμοποιώντας μία από τις φράσεις με τη λέξη “γλώσσα”)

Ιστορία

  • Για να μην γράψουμε και τρίτο διαγώνισμα μέσα στην ίδια βδομάδα την ερχόμενη Δευτέρα (25/02) στη μία ώρα των Μαθηματικών θα γράψουμε διαγώνισμα στην Ιστορία στα κεφάλαια που έγινε επανάληψη.

Αγγλικά

  • Grammar p.49 διάβασμα & ex.1, p.51 διάβασμα & ex.1
  • Workbook p.34 ex.2,3

Γαλλικά

  • Ορθογραφία κεφ.4 μαθ.2 από “ορίστε” μέχρι “συμπαθητικός” (φυλλάδιο)
  • Αντιγραφή τα τρία κουτιά “είμαι” μέχρι “μικρή” (φυλλάδιο)
  • ασκ.1,2,3,4 σελ.31 (τετράδιο)

Γερμανικά

  • Glossar s.25-26 (Touristeu – sprechen)
  • Kursbuch s.47 (9b), s.48 (13a), s.49 (15
  • Arbeitsbuch s.61 (23), s.56 (10), s.57(13), s.62 (25)

Παρατηρήσεις

  • Στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης ασχολούμαστε με το σύντομο πρότζεκτ μας για το γάλα και την αγελαδοτροφία.
  • Η εκδρομή στη Δέλτα θα γίνει την Παρασκευή και όχι αύριο. Αύριο τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν κανονικά.
  • Το καινούριο μας λογοτεχνικό θα είναι ο “Τρελαντώνης” της Πηνελόπης Δέλτα. Ελέγξτε ποιοι το έχουν ήδη για να παραγγείλουμε για τους υπόλοιπους.
Κλείσιμο Μενού