Δ Δημοτικού - 20 Φεβρουαρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Διαγώνισμα 9ης Ενότητας
- “Παιχνίδια με τις λέξεις” ΒΜ σελ.82-84
Ιστορία
- Επανάληψη στα Κεφάλαια 25-29
Μελέτη Περιβάλλοντος
- “Πολλά επαγγέλματα, ένα προϊόν” ΒΜ σελ.99-101
- ΤΕ σελ.34,35,37
Αγγλικά
- Grammar p.49-50 (Comparative), p.51-52 (Superlative)
Γαλλικά
- Ανάγνωση κεφ.4 μαθ.1,2
- ψηφιακό βιβλίο διαλόγους κεφ.4 μαθ.2 “πως είναι”
- ασκ.1,2 σελ.40 (βιβλίο)
- το ρήμα “είμαι” σελ.47 και άσκηση
Γερμανικά
- Kursbuch s.47, 48 (13a), s.49 (15)
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Αντιγραφή και Ορθογραφία ΒΜ σελ.82 τους τέσσερις τελευταίους στίχους του ποιήματος.
- ΒΜ σελ.84 ασκ.4 (μια παράγραφο χρησιμοποιώντας μία από τις φράσεις με τη λέξη “γλώσσα”)
Ιστορία
- Για να μην γράψουμε και τρίτο διαγώνισμα μέσα στην ίδια βδομάδα την ερχόμενη Δευτέρα (25/02) στη μία ώρα των Μαθηματικών θα γράψουμε διαγώνισμα στην Ιστορία στα κεφάλαια που έγινε επανάληψη.
Αγγλικά
- Grammar p.49 διάβασμα & ex.1, p.51 διάβασμα & ex.1
- Workbook p.34 ex.2,3
Γαλλικά
- Ορθογραφία κεφ.4 μαθ.2 από “ορίστε” μέχρι “συμπαθητικός” (φυλλάδιο)
- Αντιγραφή τα τρία κουτιά “είμαι” μέχρι “μικρή” (φυλλάδιο)
- ασκ.1,2,3,4 σελ.31 (τετράδιο)
Γερμανικά
- Glossar s.25-26 (Touristeu – sprechen)
- Kursbuch s.47 (9b), s.48 (13a), s.49 (15
- Arbeitsbuch s.61 (23), s.56 (10), s.57(13), s.62 (25)
Παρατηρήσεις
- Στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης ασχολούμαστε με το σύντομο πρότζεκτ μας για το γάλα και την αγελαδοτροφία.
- Η εκδρομή στη Δέλτα θα γίνει την Παρασκευή και όχι αύριο. Αύριο τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν κανονικά.
- Το καινούριο μας λογοτεχνικό θα είναι ο “Τρελαντώνης” της Πηνελόπης Δέλτα. Ελέγξτε ποιοι το έχουν ήδη για να παραγγείλουμε για τους υπόλοιπους.