25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 3 Απριλίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Παραγωγή λόγου: Το σχολείο μου και η λειτουργία του
  • “Τα δικαιώματα των παιδιών” ΒΜ σελ.40-42

Ιστορία

  • “Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια” ΒΜ σελ.113-114, ΤΕ σελ.45

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • Είδαμε βίντεο και συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών.

Αγγλικά

  • Student’s book p.79,81
  • Grammar p.63-64

Γερμανικά

  • Kursbuch s.56,57

Γαλλικά

  • Ανάγνωση το ρήμα “διακοσμώ”
  • ψηφιακό βιβλίο κεφ.6 μαθ.1,2 ανάγνωση τους διαλόγους σελ.54,56, οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 31
  • τραγούδι των Kids United

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ευρετήριο και Ορθογραφία ΒΜ σελ.36-37 τις κυκλωμένες λέξεις (χωριστά, βέβαια, έμοιαζαν, στρόγγυλα, χειροκροτούν, ανυπόμονα, επιστήμονα, καλλιτέχνη, να καλυτερέψει, δείχνουμε, εξηγούμε, σπουδαία, χαρακτηριστικό, χαιρετούν, συγκινημένη)
  • Άσκηση στο μπλε (Γραμματική αναγνώριση στα ρήματα που έχουμε για Ευρετήριο)

Ιστορία

  • Μαθαίνετε τα υπογραμμισμένα ΒΜ σελ.113 (αφού κάνετε ανάγνωση όλο το κείμενο μια φορά).

Αγγλικά

  • Companion p.29-30 5c.1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,14,16,17
  • Grammar p.63-64 Διάβασμα τα πινακάκια
  • Workbook p.42 ex.2,3, p.43 ex.1

Γερμανικά

  • Arbeitsbuch s.66(3), s.67 (7a, 7b), s.68 (9), s.70 (12a,12b), s.71 (13)
  • Glossar s.33 (zeichne – Tute)
  • Ορθογραφία από το κίτρινο τα άρθρα
  • Ανάγνωση Kursbuch s.52,54,55

Γαλλικά

  • Ορθογραφία Κεφ.6 μαθ.1 από “γενέθλια” μέχρι “επειδή”
  • Αντιγραφή το πάρτι και κεφ.6 μαθ.2 από “χαρούμενα” μέχρι “χαρούμενος-η”
  • ασκ.1,2 σελ.56 (βιβλίο)
  • ασκ.2,3 σελ.43 (τετράδιο)
  • συμπληρώνω σελ.59,60 (τετράδιο)
Κλείσιμο Μενού