Δ Δημοτικού - 3 Απριλίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Παραγωγή λόγου: Το σχολείο μου και η λειτουργία του
- “Τα δικαιώματα των παιδιών” ΒΜ σελ.40-42
Ιστορία
- “Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια” ΒΜ σελ.113-114, ΤΕ σελ.45
Μελέτη Περιβάλλοντος
- Είδαμε βίντεο και συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών.
Αγγλικά
- Student’s book p.79,81
- Grammar p.63-64
Γερμανικά
- Kursbuch s.56,57
Γαλλικά
- Ανάγνωση το ρήμα “διακοσμώ”
- ψηφιακό βιβλίο κεφ.6 μαθ.1,2 ανάγνωση τους διαλόγους σελ.54,56, οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 31
- τραγούδι των Kids United
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Ευρετήριο και Ορθογραφία ΒΜ σελ.36-37 τις κυκλωμένες λέξεις (χωριστά, βέβαια, έμοιαζαν, στρόγγυλα, χειροκροτούν, ανυπόμονα, επιστήμονα, καλλιτέχνη, να καλυτερέψει, δείχνουμε, εξηγούμε, σπουδαία, χαρακτηριστικό, χαιρετούν, συγκινημένη)
- Άσκηση στο μπλε (Γραμματική αναγνώριση στα ρήματα που έχουμε για Ευρετήριο)
Ιστορία
- Μαθαίνετε τα υπογραμμισμένα ΒΜ σελ.113 (αφού κάνετε ανάγνωση όλο το κείμενο μια φορά).
Αγγλικά
- Companion p.29-30 5c.1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,14,16,17
- Grammar p.63-64 Διάβασμα τα πινακάκια
- Workbook p.42 ex.2,3, p.43 ex.1
Γερμανικά
- Arbeitsbuch s.66(3), s.67 (7a, 7b), s.68 (9), s.70 (12a,12b), s.71 (13)
- Glossar s.33 (zeichne – Tute)
- Ορθογραφία από το κίτρινο τα άρθρα
- Ανάγνωση Kursbuch s.52,54,55
Γαλλικά
- Ορθογραφία Κεφ.6 μαθ.1 από “γενέθλια” μέχρι “επειδή”
- Αντιγραφή το πάρτι και κεφ.6 μαθ.2 από “χαρούμενα” μέχρι “χαρούμενος-η”
- ασκ.1,2 σελ.56 (βιβλίο)
- ασκ.2,3 σελ.43 (τετράδιο)
- συμπληρώνω σελ.59,60 (τετράδιο)